Od kilku lat Fendt wykorzystuje w swoich przyczepach nowoczesną technologię PUR LFI, która wzmacnia ich fronty a w modelu Brillant również tyły. Zapewnia to ich przyczepom niespotykaną wytrzymałość na uszkodzenia z drogi oraz rozszczelnienia konstrukcji.
![](https://kampi.pl/wp-content/uploads/2019/02/krok-1-1024x566.png)
Pierwszym krokiem jest uformowanie frontu na prasie i naniesienie podkładu
![](https://kampi.pl/wp-content/uploads/2019/02/krok-0-1024x592.png)
Następnie front transportowany jest do specjalnej komory, gdzie na jego wewnętrzną stronę wtryskiwane są maszynowo włókna szklane i pianka poliuretanowa za pomocą technologii PUR LFI
![](https://kampi.pl/wp-content/uploads/2019/02/krok-2-1024x575.png)
![](https://kampi.pl/wp-content/uploads/2019/02/krok-3-1024x577.png)
Trzecim krokiem jest zamknięcie frontu w specjalnej formie, by pianka mogła się rozprężyć, nabrać kształtu i na stałe połączyć się z włóknem szklanym
![](https://kampi.pl/wp-content/uploads/2019/02/krok-4-1024x571.png)
Ostatni krok to przygotowanie potrzebnych wycięć, szlifowanie i przygotowanie do montażu
![](https://kampi.pl/wp-content/uploads/2019/02/krok-5-1024x567.png)
![](https://kampi.pl/wp-content/uploads/2019/02/kok-45-1024x572.png)
Dla ciekawskich mamy również film z całego procesu w języku niemieckim